باربری

باربری تهران | حمل اثاثیه منزل | باربری تک | بسته بندی در منزل | خدمات اسباب کشی | باربری تک تهران | شماره های تماس باربری تهران : 44264711 - 09120558170.

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۱۸ ب.ظ sizo zohi
زودپز جیپاس را از کجا بخریم؟؟ فروشگاه زیوا !

زودپز جیپاس را از کجا بخریم؟؟ فروشگاه زیوا !

چرا زودپز برقی جی پاس را از فروشگاه زیوا بخریم ؟

زودپز برقی یکی از ابزار های مهم پخت و پز خانواده محسوب میشود. ما توصیه میکنیم با توجه به قیمت های بازار زودپز جی پاس را از فروشگاه زیوا بنا به دلایل زیر خریداری نمایید:

زودپز جی پاس فروشگاه زیوا
زودپز جی پاس فروشگاه زیوا

1- قیمت پایین زودپز جی پاس فروشگاه زیوا

با توجه به مرزی بودن فروشگاه اینترنتی زیوا ، تمامی محصولات ارائه شده منجمله زوپز جیپاس از پایین ترین قیمت بازار برخوردار است ، و بهترین سرویس دهنده از نظر قیمت محسوب میگردد.

2 - هزینه ارسال زودپز جیپاس

بعد از خرید زودپز جیپاس از فروشگاه زیوا با قیمت پایین ، از نظر مالی مهمترین مسئله هزینه ارسال ‌آن بشمار میرود . از این بابت فروشگاه زیوا را توصیه میکنیم چون زیوا 30 الی 50 درصد هزینه ارسال مرسول منجمبه بسته بندی و... را عهده دار شده و زودپزی که جهت مثال هزینه ارسال ‌آن با پست پیشتاز 40 هزار تومان محاسبه میشود را تنها با 10 هزار تومان هزینه پستب به شما تحویل میدهد.

3 - کیفیت محصول

زودپز جیپاس در تمام ایران توسط بازرگانان و تجار وارد کشور میشود. تمامی محصولات تولید چین هستند و تحت لیسانس ‌آلمان و در دو جعبه ‌آبی رو سفید به خریداران عرضه میگردد. دقت داشته باشید که جیپاس با کارتون ‌آبی رنگ همان جیپاسی است که برای اولین بار وارد کشور شد و محصولات بعدی سفارش تاجر میباشد.

و همچنین خود جیپاس دارای دو نوع فنر دار و بدون فنر است، که مدل فنر دار ممکن است بعد 2 الی 3 سال فنر ‌آنها دچار مشکل شود، اما مدل بدون فنر ماندگاری بسیار بیشتری را دارا میباشد. و در فورشگاه زیوا زودپز جیپاس بدون فنر به مشتریان خود ارائه میگردد.

4- ضمانت و گارانتی جیپاس

زودپز جیپاس بخودی خود دارای هیچگونه برگه ضمانت نامه ای نمیباشند. اما محصول ارائه شده در فروشگاه زیوا دارای برگه یک سال ضمانت توسط شرکت نوین سرویس را دارا میباشد. و همچنین این فروشگاه از 7 روز گارانتی تعویض کالا در صورت وجود مشکل پشتیبانی میکند.

با خرید زودپز و استفاده از آن، مکانیسم فشار بخار آب به کار رفته در آن پروسه طبخ غذا را تسریع می بخشد. از جمله غذاهای خوشمزه ای که در فرهنگ ایرانی محبوبیت بسیاری دارند، قرمه سبزی و آبگوشت است که اغلب مادرها و مادربزرگ ها این غذا ها را حرفه ای می پزند. در دوران قدیم برای پخت این غذاها، زمان و مراحل بسیاری پشت سر گذاشته می شد، سپیده دم غذا را بار می گذاشتند و بعد از سپری شدن ساعت ها در نهایت این غذای لذیذ آماده می شد. اما این روزها به خاطر مشغله  و فعالیت های بسیار و مشغول شدن بانوان در بیرون از منزل لوازم بسیاری اختراع شده و روی کار آمده است که به امور آشپزی سرعت می بخشد، یکی از این وسایل زودپز می باشد. قابلیت های زودپز ها و سایزهای آن ها در برند ها و مدل های مختلف، تفاوت دارد.با خرید زودپز شما در بازه زمانی کوتاهی یک آبگوشت لذیذ را تهیه می کنید.

جیپاس زیوا

۹۸/۰۵/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
sizo zohi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی